Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Yolculuk kabusa döndü! Yolcu otobüsü alev alev yandı

Kocaeli’nde dinlenme tesisinde mola veren yolcu otobüsü alev alev yandı.

Kocaeli'nde dinlenme tesisinde mola veren yolcu otobüsü alev alev yandı.

Olay, TEM Otoyolu’nun Körfez geçişindeki bir dinlenme tesisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre mola veren Metro Turizm şehirlerarası yolcu otobüsünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Alevler kısa sürede tüm aracı sardı. Çevredeki vatandaşlar o anları kayda aldı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle söndürülen yangında otobüs hurda yığınına döndü. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor

yolcu

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli’nin İzmit ilçesinde trafikte başlayan "yol verme" tartışmasında demir çubukla
Sıradaki Haber Kocaeli’de trafikte yol verme kavgası cinayetle bitti Hayrettin Özdemir hayatını kaybetti