Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesinde bulunan 5. Organize Sanayi Bölgesi’ndeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada görev yapan 25 işçi, henüz belirlenemeyen bir nedenle rahatsızlandı. Bulantı ve kusma şikayetleri yaşayan işçiler, sağlık ekiplerinin yönlendirmesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na sevk edildi.
Hastanede yapılan inceleme ve tetkiklerin ardından işçilerin tükettikleri sudan kaynaklı zehirlenme yaşadıkları değerlendirildi. Tedavileri süren işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili inceleme ve soruşturma başlatıldı.
