Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

AVM’ye motosikletle girdi: Kocaeli’de pes dedirten olay

Kocaeli’nin Gebze ilçesinde bir kişi, motosikletiyle ilçede bulunan bir AVM’deki kafeye girdi. Olay sonrası taşkınlık yapan sürücü tespit edilerek cezai işlem uygulandı.

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde bir kişi, motosikletiyle ilçede bulunan bir AVM'deki

Kocaeli’nin Gebze ilçesinde bir alışveriş merkezindeki kafeteryanın bahçe kısmına motosikletiyle giren ve çevredekilere bağırarak rahatsızlık veren bir kişi, polis ekiplerince tespit edilerek cezalandırıldı.

O Anlar Kameralara Yansıdı

Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde, bir sürücünün motosikletiyle alışveriş merkezinin açık alanına girdiği ve bağırarak müşterilere yönelik taşkınlık yaptığı görüldü. Görüntülerin yayılmasının ardından polis ekipleri harekete geçti.

 

Kimliği Kısa Sürede Belirlendi

Yapılan araştırma sonucu sürücünün kimliği belirlendi. Şüphelinin, AVM içerisindeki kafeteryaya motosikletiyle giriş yaparak kamu düzenini bozduğu tespit edildi.

Ehliyeti iptal edildi, para cezası yağdı

Ekiplerin işlemlerinin ardından sürücünün ehliyetine süresiz el konuldu. Ayrıca trafik kurallarını ihlal ettiği gerekçesiyle 4 farklı maddeden toplam 6 bin 457 lira idari para cezası uygulandı.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri sudan etkilendikleri
Sıradaki Haber Tekstil fabrikasında 25 işçi zehirlendi