Süper Amatör Lig B Grubu’nda beşinci maçlar Pazar günü oynandı. Haftaya lider giden Turgutspor zorlu Kandıra GB Belediyespor maçında ilk puan kaybıyla birlikte liderliğinden oldu. Maç golsüz tamamlandı. Hafta içinde teknik direktörünü değiştiren Doğantepespor deplasmanına çıkan Değirmendere aldığı 1-0’lik galibiyetle grubun lideri konumuna geçti.
Hisareynspor, Arslanbey Organize Sanayispor deplasmanında 1-0 kazanıp Play-Off hattına yükseldi. Eşmespor ise kendi evinde Bağdatspor önünde 3-2 kazanarak ilk galibiyetini aldı. Haftanın sonucu en çok merak edilen maçında Derincespor AŞ ile Maşukiyespor karşılaştı geldi. Ev sahibi takım lehine verilen 3 penaltı maça damga vurdu. Konuk takım son yarım saati bir kişi eksik olarak devam etti. Uzatmaların son dakikasında gelen golle Derincespor AŞ kritik maçı 3-2 kazandı. Maşukiyespor ligdeki ilk acıyı tattı.

