Su sanarak içti, fenalaştı
Olay, Bursa’nın Orhangazi ilçesine bağlı Gedelek Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 54 yaşındaki Ahmet İnanç evde bulunduğu sırada bir şişede duran asidi su sanarak tüketti. Sıvıyı içtikten kısa bir süre sonra şiddetli ağrı ve yanma şikayetiyle fenalaşan İnanç’ın durumunu gören yakınları, hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

Sevk edildiği hastanede acı haber geldi
Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Ahmet İnanç, vakit kaybedilmeden Orhangazi Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada yapılan kontrollerde durumunun kritik olduğu belirlenen İnanç, Bursa Şehir Hastanesi’ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan talihsiz adam, doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi.
Tahkikat başlatıldı
Yaşanan acı olay sonrası emniyet güçleri inceleme başlattı. Ahmet İnanç’ın cansız bedeni, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla Bursa Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. Olayla ilgili başlatılan tahkikat geniş çaplı olarak sürdürülüyor.

