Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kolonya şişesiyle evi yakmak isteyen genç paniğe neden oldu

Adana’nın Çukurova ilçesinde, madde etkisinde olduğu öne sürülen 25 yaşındaki bir genç, elindeki kolonya şişesiyle kendisini ve evini yakacağını söyleyerek balkondan tehditler savurdu. Yaklaşık 4 saat süren ikna çalışmaları sonucunda genç, emniyet güçlerine teslim oldu.

Adana’nın Çukurova ilçesinde, madde etkisinde olduğu öne sürülen 25 yaşındaki

Balkondan ekiplere direndi

Olay, Adana’nın Çukurova ilçesinde Huzurevleri Mahallesi’nde bulunan 15 katlı bir apartmanın 9. katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, E.A. (25) isimli şahıs, eline aldığı kolonya şişesiyle çevredekilere bağırarak evi yakacağını söyledi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen polis ve itfaiye ekiplerini gören genç, ekiplerin bölgeden ayrılmasını isteyerek tehditlerini sürdürdü. İtfaiye ekiplerinin merdivenle daireye girmeye çalışması üzerine sinirlenen E.A., “Polis ve itfaiye gitsin, bir şey yapmayacağım” diyerek bağırmaya devam etti.

Müzakereci polisler 4 saatte ikna etti

Olay yerine sevk edilen müzakereci polislerin yürüttüğü titiz çalışma sonucunda E.A., yaklaşık 4 saatin ardından ikna edilerek kapıyı açtı. Aşağı indirilen şahıs, ifadesi alınmak üzere emniyet müdürlüğüne götürüldü. Yapılan incelemelerde, E.A.’nın daha önce de benzer şekilde evini yakma girişiminde bulunduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

 

evi

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İzmit'te bulunan NCity AVM, yürekleri ağza getiren bir intihar girişimine
Sıradaki Haber Son dakika! Kocaeli’de intihar girişimi