Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kocaeli’de pes dedirten olay

İzmit’te Belediye ekipleri tarafından vatandaşların kullanması için sokağa bırakılan dezenfektan makinesinden boş şişelere dezenfektan dolduran kişiler olay yerinden kaçtı

İzmit'te Belediye ekipleri tarafından vatandaşların kullanması için sokağa bırakılan dezenfektan

Alınan bilgilere göre İzmit Bekirdere Mahallesinde sabah saatlerinde meydana gelen olayda belediye tarafından vatandaşların kullanımı için sokakta bırakılan dezenfekte makinesi yanına gelen bazı şahıslar, yanlarında bulunan şişelere dezenfaktan doldurmaya başladı.

Durumu farkeden bölge sakinleri hemen olaya müdahale etti. Yanlarında getirdikleri boş şişelere dezenfektan dolduran şahıslar daha sonra olay yerine geldikleri araçla bölgeden uzaklaştı. Vatandaşın polise ihbarda bulunması üzerine polis olayla ilgili çalışma başlattı.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Dilovası’nda kamu hizmetlerinin daha etkin, erişilebilir ve
Sıradaki Haber Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor