Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kartepe’de 34 hayvan koruma altına alındı

Kartepe Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri gelen ihbarı değerlendirerek üç katlı binanın boş dairelerinde başı boş 34 köpek hayvanı koruma altına aldı.

Kartepe Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri gelen ihbarı değerlendirerek üç katlı

Kartepe Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne gelen ihbar sonrasında İlçe Emniyet Müdürlüğü, Milli Parklar Müdürlüğü, İlçe Tarım Müdürlüğü ekipleri Rahmiye Mahallesi’nde üç katlı binada kötü koşullarda sahipsiz yaşayan 34 köpeği koruma altına aldı.

Güvenli koşullar sağlandı

Ekipler bina içerisinde yaptıkları inceleme sonrasında halk sağlığının tehdit edilmesinin yanı sıra sokak hayvanlarının da kötü koşullarda olduğunu tespit ederek harekete geçti. Bina önüne getirilen araçlarla hayvanlar muayeneleri ve kontrollerinin yapılması sonrasında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Geçici Bakım Evi’ne nakledildi.

İlaçlama yapıldı

Bina içerisinde gerekli kontrolleri ve ilaçlama da yaptıran belediye ekipleri, binanın güvenli hale gelmesini de sağladılar. Zabıta Müdürlüğü ekipleri gerekli durumlarda 0 262 316 68 00 nolu telefondan vatandaşların bildirimde bulunabileceklerini belirttiler.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlim Yayma Cemiyeti'nin 75. kuruluş yıl dönümü, Kocaeli Şubesi ev
Sıradaki Haber İlim Yayma Cemiyeti 75. yılını Kocaeli’de kutladı