Bakan Işıkhan, “Doğum yapan sigortalı kadınlara veya sigortalı olmayan eşinin doğum yapması halinde sigortalı erkeklere emzirme ödeneği ödüyoruz” ifadelerini kullandı. Bakan’ın açıklaması, ailelere verilen desteklerin artırılarak sürdürüleceği mesajını da içeriyor.

263 binden fazla kişi emzirme ödeneğinden yararlanıyor
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 2025 yılının ocak-ağustos döneminde toplam 263 bin 585 emzirme ödeneği raporu için yaklaşık 325 milyon TL ödeme yapıldığını açıkladı. Bakan Işıkhan, “Yeni hayatlara destek olmaya, ailelerimizi güçlendirmeye devam edeceğiz” sözleriyle ailelerin yanında olacağını vurguladı.

Emzirme ödemeleri e-Devlet’ten kolayca takip ediliyor
Emzirme ödeneğinden yararlanan vatandaşlar, ödemelerini kolayca e-Devlet üzerinden “şahıs ödemeleri sorgulama” uygulaması aracılığıyla takip edebiliyor. Böylece süreç hem şeffaf hem de erişilebilir hale geliyor.
