Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Büyükakın’dan Galibiyet Paylaşımı

Kocaelispor’un bugün deplasmanda 3-1 kazandığı Ofspor müsabakasının ardından Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, twitter hesabından zaferi kutladı.

Kocaelispor'un bugün deplasmanda 3-1 kazandığı Ofspor müsabakasının ardından Kocaeli Büyükşehir

Kocaelispor‘a verdiği hem maddi hem manevi destekle yeşil siyahlı taraftarların takdirini toplayan Büyükakın, üst üste gelen 2 mağlubiyetin ardından Kocaelispor’un Ofspor‘u yenmesiyle birlikte Twitter hesabından yaptığı paylaşımda; “Nerede Kalmıştık. 3 Gol 3 Puan Adım Adım Zafere” notunu düştü.

“As Bayrakları As”

Bu paylaşımın hemen ardından Büyükakın, sosyal medyada bilinen bir resmi “As Bayrakları As” notuyla paylaştı. Büyükakın’ın zafer paylaşımları taraftarlar tarafından büyük beğeniyle karşılandı.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlim Yayma Cemiyeti'nin 75. kuruluş yıl dönümü, Kocaeli Şubesi ev
Sıradaki Haber İlim Yayma Cemiyeti 75. yılını Kocaeli’de kutladı