Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Bülent Sarı’dan CHP Kocaeli’ye duygusal veda

CHP Kocaeli eski İl Başkanı Bülent Sarı, dün yapılan kongrenin ardından sosyal medya hesabından yayımladığı mesajla görevini Erdem Arcan’a devretti. Sarı, üç yıl süren il başkanlığı döneminde birlikte çalıştığı tüm yol arkadaşlarına teşekkür etti.

CHP Kocaeli eski İl Başkanı Bülent Sarı, dün yapılan kongrenin

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kocaeli İl Başkanlığı’nda görev değişimi yaşandı. Yaklaşık üç yıldır il başkanlığı görevini yürüten Bülent Sarı, yapılan kongreyle birlikte görevi Erdem Arcan’a devretti.

kocaeli

Devir teslimin ardından yazılı bir açıklama yapan Sarı, CHP Kocaeli örgütüne teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

“Değerli yol arkadaşlarım, Cumhuriyet Halk Partisi Kocaeli İl Başkanlığı görevimi tamamlayarak dün yapılan kongremizde bayrağı sayın Erdem Arcan’a devrettim. Erdem Başkanımı tebrik ediyor, seçilen İl Yönetimi, İl Disiplin Kurulu üyeleri ve Kurultay Delegelerimize başarılar diliyorum. İnanıyorum ki bu büyük aile, daha inançlı adımlarla iktidar yürüyüşünü sürdürecektir. Görevde bulunduğum üç yıl boyunca birlikte omuz omuza yürüdüğüm; il yönetimlerimizden disiplin kurulumuza, kadın ve gençlik kollarımıza, ilçe başkanlarımıza, milletvekillerimize, belediye başkanlarımıza, meclis üyelerimize, mahalle başkanlarımıza, tüm parti emekçilerimize, bu mücadelede alın teri döken her yoldaşıma sonsuz teşekkür ediyorum.

Mitinglerde, eylemlerde, sokaklarda, salonlarda; mücadele veren her birinizle gurur duydum. Sizler, Kocaeli örgütünün bir aile olduğunu her defasında yeniden kanıtladınız. Enerjiniz, heyecanınız, cesaretinizle beni bir an bile yalnız bırakmadınız. Her etkinlikte, her  yürüyüşte, her çağrıda oradaydınız. Büyük örgütümün geleceği her bir yol arkadaşım iyi ki varsınız. Bu süreçte birlikte görev yaptığım başta Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel’e, il başkanlarımıza, Parti Meclisi üyelerimize, MYK üyelerimize ve milletvekillerimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yoldaşlık; aynı inançta, aynı mücadelede bir arada olmaktır. Sizlerle bu mücadelede yan yana yürümek benim için büyük bir onurdur. Dayanışmasını her daim gösteren Kocaeli İl Örgütüme minnettarım. Üç yıl boyunca çok zorlu, çok yoğun, çok mücadele dolu bir dönemi hep birlikte yürüttük. Kongreler yönettim, seçimler yönettim, mitingler düzenledik, sayısız örgütsel mücadeleyi birlikte omuzladık. Bu süreçte çok mutlu anlarımız da oldu, çok zorlu günlerimiz de…

Cumhuriyet Halk Partisi ailesi olarak; acıyı da, sevinci de, umudu da hep birlikte yaşadık, yaşamaya da devam edeceğiz. Bu süreçte bana inanan, güvenen, her koşulda yanımda duran tüm yol arkadaşlarıma bir kez daha en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Kocaeli örgütümüz yalnız Kocaeli’de değil, Türkiye’nin dört bir yanında yapılan tüm mitinglerde en güçlü sesiyle, en kalabalık haliyle hep önde oldu. Kocaeli’nin yanı sıra İstanbul’da da, Ankara’da da, Bursa’da da örgütümüzün onuruydu. Bu büyük güç, Cumhuriyet Halk Partisi’ne olan sadakatinin en güçlü göstergesidir. En küçüğünden en büyüğüne; gençlik kollarımızdan kadın kollarımıza, lise örgütlerimizden mahalle temsilcilerimize, sandık görevlilerimize kadar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Biz, kimseyi geride bırakmadan, hiçbir yoldaşımızı unutmadan, hiçbir kırılanı dışlamadan yürümeye devam edeceğiz. Kim ne derse desin, biz bir bütünüz, biz Cumhuriyet Halk Partisiyiz. Tutuklu bulunan tüm yoldaşlarımıza selam olsun. O gün gelecek; her biri özgürlüğüne kavuşacak, bu ülke hak ettiği demokrasiye yeniden kavuşacak. İl başkanlığım, benim için sadece bir görev değil; çocuklarıma bırakabileceğim en büyük miras oldu.

Kocaeli İl Örgütüm benim ailemdir. Cumhuriyet Halk Partisi bizim baba ocağımızdır. Ve bu baba ocağının bacası her zaman tütecek. Biz bir bayrak yarışında görev sürecimizi tamamladık ama partimizden, örgütümüzden, ailemizden asla kopmayacağız. Bu mücadele, hepimizin ortak mirasıdır. Yaşasın Cumhuriyet Halk Partisi! Yaşasın örgütlü mücadelemiz! Yaşasın Mustafa Kemal Atatürk! Sevgi ve saygılarımla…”

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, İzmit Körfezi’nin ucunda, Ömer
Sıradaki Haber  Büyükakın: “Sosyal yaşamın kalbi bu merkezde atacak”