Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Çiftçi, birim müdürleriyle toplantı gerçekleştirdi

Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, belediye birim müdürleriyle bir araya geldi. Toplantı hakkında açıklamalarda bulunan Başkan Çiftçi, “Vatandaşlarımıza daha hızlı, verimli ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla birim müdürlerimizle kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdik” dedi.

Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, belediye birim müdürleriyle bir araya

İstişareye büyük önem veren ve düzenli aralıklarla belediyedeki birim müdürleriyle, Çayırova Belediyesi’nin çalışmaları hakkında toplantı gerçekleştiren Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, bugün birim müdürleriyle bir araya geldi. Mesai arkadaşlarıyla bir toplantı gerçekleştiren Başkan Çiftçi, yapılan ve yapılması planlanan çalışmalarla ilgili fikir alışverişi yaptı.

Çiftçi, birim müdürleriyle toplantı gerçekleştirdi

Belediyenin çalışmalarını daha hızlı ve daha kaliteli kılmak adına istişare gerçekleştirdiklerini belirten Başkan Çiftçi, toplantı hakkında, “Vatandaşlarımıza daha hızlı, verimli ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla, birim müdürlerimizle kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdik. Mevcut çalışmalarımızı gözden geçirerek, neler yapabileceğimizi detaylı bir şekilde ele aldık” ifadelerini kullandı.

birim müdürleri

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yaz Spor Okulları ve Herkes İçin Spor projeleri ile basketboldan
Sıradaki Haber Kocaeli’de yaz spor okulları ve “Herkes İçin Spor” projeleri başlıyor