İzmit Belediyesi, çalışanlarının refahını artırmak amacıyla önemli bir adım attı. Yapılan son zamla birlikte belediye çalışanlarının maaşları, asgari ücretin iki katından fazla bir seviyeye yükseldi.
Sosyal Haklarla Desteklenen Yüksek Kazanç
Sadece maaşlarda değil, aynı zamanda sosyal haklarda da iyileştirmeler yapıldı. Bu sayede İzmit Belediyesi işçilerinin kazançları, sosyal haklarla birlikte önemli ölçüde artmış oldu.
Belediye Tarafından Yapılan Açıklamada:
“İzmit Belediyesi, çalışanlarının haklarını koruma ve yaşam standartlarını yükseltme konusundaki hassasiyetini sürdürüyor. Belediyede görev yapan işçilerin maaşları, ek ödemeler ve sosyal haklarla birlikte bölgedeki en iyi seviyeler arasında yer alıyor.
Yapılan son zamlarla birlikte belediye işçilerinin maaşları, tüm yan haklarla birlikte 52 bin TL (giydirilmemiş 45.500 TL) ile 71 bin TL (giydirilmemiş 61.700 TL) arasında oldu.
“Çalışanlarının Refahını Artırmayı Hedefliyor”
İzmit Belediyesi, bu maaş düzenlemesiyle birlikte çalışanlarının refahını artırmayı ve ekonomik dalgalanmalara karşı daha güçlü olmalarını hedefliyor. Belediyenin işçi hakları konusundaki hassasiyeti, sosyal belediyecilik anlayışının bir yansıması olarak değerlendiriliyor. İzmit Belediyesi, emek veren her çalışanına adil ve güçlü bir destek sağlama anlayışıyla hareket etmeye devam ediyor.” ifadelerine yer verildi.


