Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Başkan Söğüt, “Sorgulayan ve araştıran bir gençliğimiz var”

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, Körfez Kent Konseyi Gençlik Meclisi üyeleri ile bir araya geldi, gençler için planlanan çalışmalar konuşuldu

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, Körfez Kent Konseyi Gençlik Meclisi

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, Kent Konseyi Gençlik Meclisi yöneticileri ile bir araya geldi, gençlik için planlanan çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Toplantıya ayrıca; Başkan Yardımcısı Osman Yurt, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bülent Gülal, Körfez Kent Konseyi Başkanı Nazmi Akın, Kent Konseyi Gençlik Meclisi Başkanı Emre Cebeci ve yönetimi katıldı.

“Bana heyecan veriyor”

Gençlere yönelik hayata geçirilecek projelerin konuşulduğu toplantıda değerlendirmelerde bulunan Başkan Şener Söğüt, “Gençlerimizi önemsiyoruz. 19 Mayıs’ta sizlerle birlikte gelen talepler sonrasında e- spor turnuvası düzenledik. Çok güzel tepkiler aldık. Gençlerimizin yaptığı çalışmaları önemsiyor, her yeni proje ve çalışmada heyecanlanıyorum.

“İnanıyor ve güveniyoruz”

Her zaman ifade ettiğim gibi gençlerimize inanıyor ve güveniyoruz. İnşallah Körfez Belediyesi olarak gençlerimize yönelik çok önemli projeleri hayata geçireceğiz. Şehrimize katkı sunacak tüm çalışmalarda yanlarında olacağız. Gelişimleri için çalışan, çabalayan, üreten gençlerimize başarılar diliyorum” dedi.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlim Yayma Cemiyeti'nin 75. kuruluş yıl dönümü, Kocaeli Şubesi ev
Sıradaki Haber İlim Yayma Cemiyeti 75. yılını Kocaeli’de kutladı