Uluslararası öğrenciler Kocaeli’de gönül elçileri programında buluştu

Kocaeli’de düzenlenen Uluslararası Öğrenciler Gönül Elçileri Programı, farklı ülkelerden gelen öğrencileri bir araya getirerek kültürel etkileşim ve dayanışmaya sahne oldu.

Program Kocaeli kongre merkezinde düzenlendi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kocaeli Üniversitesi ve Kocaeli Uluslararası Misafir Öğrenciler Derneği iş birliğiyle düzenlenen Uluslararası Öğrenciler Gönül Elçileri Programı, Kocaeli Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi. Programa Vali İlhami Aktaş da katıldı.

Geniş katılım sağlandı

Programa Vali Aktaş’ın yanı sıra Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nuh Zafer Cantürk, Gebze Teknik Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hasari Çelebi, AK Parti Kocaeli İl Başkanı Şahin Talus, MHP Kocaeli İl Başkanı Tuncay Batı, kamu kurumlarının temsilcileri, akademisyenler ve çok sayıda uluslararası öğrenci katılım gösterdi.

Tanıtım videoları ilgiyle izlendi

Farklı coğrafyalardan gelen öğrencileri bir araya getirmeyi amaçlayan programda, Kocaeli’nin tanıtımına yönelik hazırlanan ve uluslararası öğrencilere yönelik kentte yürütülen faaliyetlerin anlatıldığı videolar izletildi.

Protokol ve öğrenciler konuşma yaptı

Program kapsamında Uluslararası Öğrenci Temsilcileri Gülnur Garlıyeva ile Zaman Maniş, Kocaeli Uluslararası Misafir Öğrenciler Derneği Başkanı Nebi Karakoyun, Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nuh Zafer Cantürk, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın ve Vali İlhami Aktaş konuşmalar gerçekleştirdi.

Vali Aktaş’tan teşekkür

Vali İlhami Aktaş, konuşmasında böyle anlamlı bir organizasyonun hayata geçirilmesinde emeği geçen kurum ve kuruluşlara teşekkür etti.

Gösterilerle program sona erdi

Öğrenciler tarafından hazırlanan dans gösterileri, sahne performansları ve koro dinletileri ilgiyle takip edildi. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Exit mobile version