Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu!

İstanbul Maltepe’de bulunan Başıbüyük Ormanı içerisinde bir erkek cesedi bulundu. Yapılan incelemeler sonucunda şahsın kendini asarak yaşamına son verdiği belirlendi.

Başıbüyük Ormanı’nda cansız beden bulundu

Olay, Maltepe Fındıklı Mahallesi sınırları içerisinde yer alan Başıbüyük Ormanı’nda meydana geldi. Ormanlık alan içerisinde bir kişinin asılı halde olduğunu gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye hızla polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı ilk kontrollerde, şahsın hayatını kaybettiği tespit edildi.

Kimliği tespit edildi

Polis ekiplerinin olay yerinde gerçekleştirdiği detaylı incelemelerin ardından, cesedin Y.E. isimli erkek şahsa ait olduğu saptandı. Olay yeri inceleme ekiplerinin çalışmalarını tamamlamasının ardından Y.E.’nin cansız bedeni, cenaze aracıyla Kartal Lütfi Kırdar Şehir Hastanesi morguna kaldırıldı. Güvenlik güçleri yaşanan olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı.

Exit mobile version