Limandan yükselen korna ve makine sesleri nedeniyle yaşamın olumsuz etkilendiğini ifade eden vatandaşlar, “Sesler hiçbir zaman kesilmiyor, aksine giderek artıyor” dedi.
“Uyuyamıyoruz, yaşamımız etkilendi”
Sakinler, limanda gürültülü çalışmanın normal olduğunu kabul etmekle birlikte, bu çalışmaların sınırlandırılması gerektiğini vurguladı: “Çalışmaları durdurun demiyoruz, sadece belirli bir saatten sonra yüksek sese dikkat edilmeli. Bizler de çalışmaya gidiyoruz, çocuklarımız okula gidiyor, evimizde hastalar var. Uykuya hasret kaldık.”
Vatandaşlar, yetkililerden sorunun çözülmesini ve liman çalışmalarının saat sınırlamasına tabi tutulmasını talep ediyor.
