Kocaeli’de pes dedirten olay

İzmit'te Belediye ekipleri tarafından vatandaşların kullanması için sokağa bırakılan dezenfektan makinesinden boş şişelere dezenfektan dolduran kişiler olay yerinden kaçtı

Alınan bilgilere göre İzmit Bekirdere Mahallesinde sabah saatlerinde meydana gelen olayda belediye tarafından vatandaşların kullanımı için sokakta bırakılan dezenfekte makinesi yanına gelen bazı şahıslar, yanlarında bulunan şişelere dezenfaktan doldurmaya başladı.

Durumu farkeden bölge sakinleri hemen olaya müdahale etti. Yanlarında getirdikleri boş şişelere dezenfektan dolduran şahıslar daha sonra olay yerine geldikleri araçla bölgeden uzaklaştı. Vatandaşın polise ihbarda bulunması üzerine polis olayla ilgili çalışma başlattı.

Exit mobile version