İzmit’te korkunç kaza: Çarptı ambulansı bile aramadı

Kocaeli’nin İzmit ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, bir otomobil sürücüsünün dikkatsizliği sonucu motosiklet sürücüsü yaralandı. Görgü tanıklarının iddiasına göre, kazaya neden olan otomobil sürücüsü yaralıyla ilgilenmedi, hatta ambulansı bile aramadı.

Kaza, 42 Evler Hal Yolu mevkiinde sabah saatlerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki bir otomobil sürücüsü, telefonla konuştuğu sırada sinyal vermeden aniden sol şeride geçti. Dikkatsiz sürücünün kontrolsüz manevrası sonucu otomobil önce bir direğe, ardından arkasından gelen motosiklete çarptı.

Hem suçlu hem umursamaz

Çarpmanın etkisiyle yere savrulan motosiklet sürücüsü yaralandı. İddiaya göre, kazaya sebebiyet veren otomobil sürücüsü yaralıyla ilgilenmeyip olay yerinden duyarsız tavırlarla uzaklaştı. Yerde yaklaşık 5 ila 8 dakika boyunca yardım bekleyen motosikletliye çevredeki vatandaşlar müdahale etti. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı sürücüyü Kocaeli Devlet Hastanesi’ne kaldırdı.

Dirsekte kırık, ayaklarda asfalt yanığı

Hastanede tedavi altına alınan motosikletlinin sol dirseğinde kırık ve her iki ayağında asfalt yanıkları oluştuğu öğrenildi. Polis ekipleri, kazaya ilişkin soruşturma başlattı.

Exit mobile version