Büyükakın’dan Galibiyet Paylaşımı

Kocaelispor'un bugün deplasmanda 3-1 kazandığı Ofspor müsabakasının ardından Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, twitter hesabından zaferi kutladı.

Kocaelispor‘a verdiği hem maddi hem manevi destekle yeşil siyahlı taraftarların takdirini toplayan Büyükakın, üst üste gelen 2 mağlubiyetin ardından Kocaelispor’un Ofspor‘u yenmesiyle birlikte Twitter hesabından yaptığı paylaşımda; “Nerede Kalmıştık. 3 Gol 3 Puan Adım Adım Zafere” notunu düştü.

“As Bayrakları As”

Bu paylaşımın hemen ardından Büyükakın, sosyal medyada bilinen bir resmi “As Bayrakları As” notuyla paylaştı. Büyükakın’ın zafer paylaşımları taraftarlar tarafından büyük beğeniyle karşılandı.

Exit mobile version