Kocaeli’de ağaçlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor

Kocaeli'nin Körfez ilçesinde ağaçlık alanda çıkan yangın, havadan ve karadan süren müdahalelerle kontrol altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, saat 13.00 sıralarında Çamlıtepe Mahallesi’ndeki ağaçlık alanda bilinmeyen bir sebeple çıkan yangın kısa sürede büyüyerek, geniş bir alana yayıldı. Yangına ilk müdahaleyi orman personeli yaparken, ihbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

Olay yerine gelen Körfez Kaymakamı Uğur Kalkar, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve ilgili daire amirleri, çalışmaları yerinde takip etti.

Yangın, ekiplerin yaklaşık 2 saat süren müdahalelerinin ardından kontrol altına alındı. Söndürme çalışmalarına helikopter de destek verdi.

Ekiplerin soğutma çalışmaları sürüyor.

Exit mobile version