Göreve geldikleri günden itibaren Kandıra’nın ihtiyaçlarını önceliklendiren bir anlayışla çalıştıklarını ifade eden Başkan Ölmez; iki yıllık süreçte tamamlanan projeler, devam eden yatırımlar ve planlanan çalışmalar hakkında detaylı bilgiler verdi.

Sunumda altyapı yatırımlarından üstyapı çalışmalarına, sosyal belediyecilik hizmetlerinden çevre düzenlemelerine kadar birçok başlık ele alındı. İlçenin dört bir yanında gerçekleştirilen yol, parke, asfalt ve çevre düzenleme çalışmalarının yanı sıra sosyal yaşamı güçlendiren projeler de katılımcılarla paylaşıldı.

“VATANDAŞ ODAKLI BELEDİYECİLİK”
Kandıra’nın geleceğini şekillendirecek projelere de değinen Başkan Ölmez, ilçenin turizm, tarım ve kırsal kalkınma potansiyelini daha da ileriye taşımak için çalışmaların aralıksız sürdüğünü söyledi. Vatandaş odaklı belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini belirten Ölmez, hizmet üretirken ortak akıl ve istişare kültürünü benimsediklerini ifade etti.

Programda iki yıllık hizmet dönemine ilişkin hazırlanan görsel sunum da katılımcılarla paylaşılırken, tamamlanan projelerin görüntüleri büyük ilgi gördü. Sunumun ardından katılımcıların sorularını yanıtlayan Başkan Ölmez, Kandıra’nın gelişimi için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.

“HİZMETLE VARIZ”
Konuşmasının sonunda vatandaşlara teşekkür eden Başkan Erol Ölmez, “Kandıra’mız için durmadan, yorulmadan çalışıyoruz. Geride bıraktığımız iki yılda birçok projeyi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Önümüzdeki dönemde de ilçemize değer katacak yatırımları hayata geçirerek hizmet üretmeye devam edeceğiz.” dedi.

Kocaeli ve ilçelerindeki en güncel gelişmeleri kaçırmamak için bizi takip edin. En sıcak Kocaeli haber akışı, asayiş olayları ve yerel duyurular için ana sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
