Alınan bilgilere göre Gebze‘de, yeni tip koronavirüstedbirleri kapsamında bir sokakta karantina uygulaması başlatıldı.
8 Pozitif vaka
Gebze İnönü Mahallesi 1954’üncü Sokak’ta, pozitif vaka ve bunlarla temaslı kişiler olduğu belirlendi.
Test sonucu pozitif çıkan ve tedavi altına alınan 8 kişinin, diğer evlerdeki bazı vatandaşlarla temas kurdukları gerekçesiyle İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca sokağın karantinaya alınmasına karar verildi. Sokakta başlatılan karantina uygulamasının 7 gün süreceği öğrenildi.



